Parkering for besøkende?

Svar
Brukeravatar
Øyvind Berg
Sted: Elvebyen

Parkering for besøkende?

Legg inn av Øyvind Berg » 2011-05-30 22:42:13

Hadde i utgangspunktet tenkt å ta TIMEkspressen linje 1 til treffet, men disponerer (mot normalt) bil den helga, så da lurer jeg på hvordan det er med parkering i forbindelse med treffet? Det er jo to steder det er aktuelt å parkere, både ved ustillingsområdet på Tollbukaia og ved hotellet/stasjonen. Jeg er egentlig mest interessert i om det finnes avgiftsfri parkering noen av stedene, siden man jo kommer til å bli stående der store deler av dagen.
Jeg tviler på om det er så populært om alle parkerer vanlige biler innpå Tollbukaia eller hos Nettbuss. :P
Øyvind
Bilde
– Canonfotograf
– kunnskapsformidler av fullstendig unyttig busskunnskap

Vidar Såtvedt
Sted: Drammen

Re: Parkering for besøkende?

Legg inn av Vidar Såtvedt » 2011-05-31 6:16:52

Øyvind Berg skrev:Hadde i utgangspunktet tenkt å ta TIMEkspressen linje 1 til treffet, men disponerer (mot normalt) bil den helga, så da lurer jeg på hvordan det er med parkering i forbindelse med treffet? Det er jo to steder det er aktuelt å parkere, både ved ustillingsområdet på Tollbukaia og ved hotellet/stasjonen. Jeg er egentlig mest interessert i om det finnes avgiftsfri parkering noen av stedene, siden man jo kommer til å bli stående der store deler av dagen.
Jeg tviler på om det er så populært om alle parkerer vanlige biler innpå Tollbukaia eller hos Nettbuss. :P
Hei, ved Tollbukaia tror vi det skal gå greit med parkering av personbiler, men oppe hos Nettbuss er det ikke plass til hverken busser eller personbiler, det vil gå buss mellom utstillingen og hotellene så vi håper at dem som kommer med buss kommer rett til utstillingen og parkerer, så kjører vi dem opp med buss, det er også mulig å gjøre det samme med personbiler men dem kjører ned til høyre før der bussene skal stå.
VS

Brukeravatar
Øyvind Berg
Sted: Elvebyen

Re: Parkering for besøkende?

Legg inn av Øyvind Berg » 2011-06-01 18:07:08

Takk for svar!

Da satser jeg på å kjøre, og få parkert bilen ved Tollbukaia, så ordner nok resten seg på ett eller annet vis.
Øyvind
Bilde
– Canonfotograf
– kunnskapsformidler av fullstendig unyttig busskunnskap

Svar