Strandefjorden panorama (ett ekstremt bredt bilde!)

Forum for bilder som er tatt under treffet og også i forbredelsene til treffet.
Dette er også et arkiv for bilder av busser som har deltatt på de forskjelige treffene tidligere også.
Forumregler
Dette er en arkiv forum for treffbilder og info om bussene som har deltatt.
Man kan også her kommentere busser og diskutere hvordan treffet var.

Det vil bli nøye passet på hvordan temar som legges inn. Lange diskusjoner er ikke tilatt
Låst
Brukeravatar
Øyvind Berg
Sted: Elvebyen

Strandefjorden panorama (ett ekstremt bredt bilde!)

Legg inn av Øyvind Berg » 2010-05-17 16:29:03

Siden ekstremt brede bilder ødelegger sammenhengen i tråder så legger jeg dette bildet i egen tråd.

For kortesjen hadde jeg funnet meg en plass på nordsida av Strandefjorden, hvor det også var utsikt over mot sørsida.
I det jeg kom dit var de første bussene i ferd med å passere stedet på sørsida, så noen av dem rakk å passere ut av
synsfeltet før jeg fikk opp kameraet, men det var nå uansett ikke plass til alle bussene uansett. Det var egentlig bare
tilfeldig at jeg kom på å ta en rekke med bilder som jeg kunne sy sammen. Jeg gjorde det med en automatisk funksjon
i Photoshop, men den er ikke helt i vater, så som dere ser går vannet ned på midten og opp på sidene. Det hjalp ikke
å prøve noen andre innstillinger heller, så bildet får bli som det er. Det regna også fortsatt da jeg tok bildet, så bildet
er ikke helt klart. Uansett er det jo artig med så mange veteranbusser på rad, så jeg legger det ut likevel.

Bilde

For de som vil titte på bildet utenfor forumveggene, så er linken:
http://www.bergenga.no/foto/2010/05/15/ ... 666bes.jpg
Øyvind
Bilde
– Canonfotograf
– kunnskapsformidler av fullstendig unyttig busskunnskap

Låst