Bilder/ endre tekst.

Her kan du spørre om tekniske ting rundt busspraten, kommer med forslag til forbedringer.
Svar
tore-buss
Sted: ROLVSØY

Bilder/ endre tekst.

Legg inn av tore-buss » 2011-07-22 10:58:19

Jeg lurer på hvorfor en del av bildene på Getinge blir borte. Feks de første bilden i min tråd "Hvor var jeg på tur henn"

Også neste: Er det mulig og endre/Justere teksten på Overskriften av en tråd. Har prøvd dette men får det ikke til.
Tore Johansen
Juel johansens bilruter

Brukeravatar
Øyvind Berg
Sted: Elvebyen

Re: Bilder/ endre tekst.

Legg inn av Øyvind Berg » 2011-07-22 11:26:22

Jeg vil tro at geting.se kun er ment for å vise bilder der og da, og at de derfor naturlig kaster dem ut når de blir over en viss dato gammelt, uten at jeg har fulgt med på det. Har selv aldri brukt det (som jeg kan huske), siden det ikke er noe ordentlig galleriløsning. De som har brukt det mer inngående kan sikkert forklare bedre.
Samme problem ser det forøvrig også ut til å være med lagrebilder.no som noen har brukt.

Hvis du vil endre tittelen på tråden så må du gå helt til startinnlegget og endre tittelen(emne) på det. Hvis det ikke er du som har startinnlegget så er det ingenting annet du kan gjøre med det enn å spørre vedkommende som startet tråden om de kan endre på det. Så lenge tråden er åpen er det ingen teknisk begrensning på å endre det.
Øyvind
Bilde
– Canonfotograf
– kunnskapsformidler av fullstendig unyttig busskunnskap

tore-buss
Sted: ROLVSØY

Re: Bilder/ endre tekst.

Legg inn av tore-buss » 2011-07-22 21:15:34

Ok Øyvind, en lærer litt nytt hver dag. :)
Tore Johansen
Juel johansens bilruter

Svar