Hei Harald.
Mye fine ord her ja
Og det var moro og se RF29502 i orginale fargene, det var en fin bil det der. Det som var problemet var vel Rusta som kom etterhvert, Vi sveisa en del pån og bytta noen plater osv. Hørte dem hadde sveisa pån dykkerklubben også. Tråki det men den er jo 25 År så en må regne med litt.
Hadde også problemer med Varmgang i automaten som vistnok (Fikk greie på etter kjøpet) hadde vært problem tidligere også. Vi bygde om kjølesystemet pån og bytta til Annen type olje, Faktisk en type som var før Dexron II olja kom. Alle mente at den kom til og gjøre det værre pga at den var tykkere, men jeg hadde nå min egen mening og vi hadde ikke problemer etter oljetype bytte.
Vi har nok litt mere enn midels inntersse for Buss og bil jeg og brodern, både Busser, lastebiler og personbiler med V8 motorer. Helst med en del kubikk i motoren. Det må være Biggblokk motorer
Forøverig så har jeg selv Jobba på Scania i Sarpsborg og Halden i 11 År og tatt fagbrev som repratør av tunge kjøretøy så kunskapene er jo tilstede.
Men må jo også bare si det at en blir rimelig lei hele greiene innimellom når ting går i mot en og det stokker seg for mye, da begyner jeg og brodern og preke om R-620

. Dvs kutte ut hele bussmøkka og kjøpe oss en Scania R-620 hver og begyne og kjøre lastebil i stedet. Disse R-620 prekingane kommer nok tettere og tettere desverre.