Bussmagasinet på YouTube

Rutebilhistorisk Forenings Åpne diskusjonsforum for bussinteresserte
Svar
magneh
Sted: Oslo
Kontakt:

Bussmagasinet på YouTube

Legg inn av magneh » 2019-11-20 3:54:09

Hei!

Jeg lurer stadig på hvor tiden blir av, og når jeg logger inn og ser at det på datoen nesten er to år siden jeg var her sist, begynner jeg virkelig å lure!

Vel, selv om jeg ikke har vært så aktiv her på Busspraten de siste to årene, har jeg vært svært aktiv i selve bussbransjen. Jeg har bygd opp en YouTube-kanal for Bussmagasinet. Da vi gikk inn i året 2019, satte jeg et mål for kanalen. Målet var å nå 1000 følgere på YouTube før året var omme. Dette klarte vi utrolig nok allerede tidlig i november. Men, trenden er den, at over 50% av våre følgere er fra utlandet. Vi trenger dere som våre følgere. Vi lager filmer basert på norske standarder, og norsk terreng! Så klikk deg inn på linken, abonner, og ta en titt på et par filmer! :D

https://www.youtube.com/channel/UCmXOjZ ... aeacYFO_-Q

Jeg har et mål om å bygge opp et bussinteressert miljø på YouTube, der vi viser nye og gamle busser i sin pomp og prat. Vi har bare holt på med dette i ett år som et hobbyprosjekt, men tankene og ideene for fremtiden er mange. Jo flere som abonnerer, og jo flere som ser våre filmer, desto større er sjansen for at vi kan jobbe med dette litt mer på heltid, og lage filmer som fenger vårt bussinteresserte publikum!

Jeg håper alle har det bra, og at dere er like flinke til å ta bilder og dele historier akkurat som i gamledager :)

Ha en god dag! Vi sees på YouTube :)

Magne
Hilsen Magne

[url]www.magnehaheim.no[/url]
[url]www.facebook.com/magnehaheim[/url]

Svar